KOSTENLOS & SCHNELL
VERSAND & RETOURE

Bestellen Sie bequem und wählen Sie Ihren Wunsch-Zusteller:
DHL Hermes
Ihre Bestellung liefern wir versandkosten­frei innerhalb Deutschland nach Hause oder an Ihre Wunschadresse. Probieren Sie in Ihrer vertrauten Umgebung Ihre bestellten Teile an. Wenn Sie nicht zufrieden sind, nutzen Sie Ihr 14-tägiges Rückgaberecht. Für die kostenfreie Rücksendung liegt jeder Bestellung ein Retourenaufkle­ber bei. Geben Sie Ihr Paket in einer von ca. 14.000 Postfilialen oder in einer der über 14.000 Hermes Paket Shops ab.

PERSÖNLICHER KUNDENSERVICE
05201 - 180 94 04

Service steht bei uns an erster Stelle. Daher zahlen Sie bei uns erst, wenn Ihre Bestellung geliefert wurde und Ihnen gefällt! Nutzen Sie dazu die Zahlart auf Rechnung*.
Natürlich stehen Ihnen auch weitere Zahlarten zur Verfügung:
- per PayPal

- per Kreditkarte (VISA und Mastercard)
DHL
- per Vorkasse
- per Nachnahme

*Der Kauf auf Rechnung setzt eine positive Prüfung Ihrer Bonität voraus.

SICHER & GESCHÜTZT
SICHERES EINKAUFEN

Wir wissen Ihr Vertrauen zu schätzen und wenden äußerste Sorgfalt und hohe Sicherheitsstandards an, um Ihre persönlichen Daten vor unbefugten Zugriffen zu schützen. Ihre Bestellung, Ihre persönlichen Daten und Ihre Angaben zur Zahlungsabwicklung sind durch technische Sicherheitssysteme geschützt. Wir verwenden beim Datentransfer das SSL-Sicherheitssystem (Secure Socket Layer). Diese Technik wird auch von Banken zum Datenschutz beim Online-Banking eingesetzt. So machen wir Ihre Bestellung im Internet so sicher wie möglich.

Returns | Return Policy


We want you to be happy with your purchase from us. If you are unhappy with the goods in any way please contact our Customer Service Team at customerservice@demandware.com or call 888 553 9216 as soon as possible. Please note that calls to 888 553 9216 that are not made from a US landline may be subject to a charge. If for any reason you are unhappy with your goods, you have the right to return them and receive a full refund. This right of return is without prejudice to your statutory right of cancellation, details of which are in the Order Cancellation section of the website. You may return goods and receive a refund provided: They are received back at our Returns Department located at XXXXXX normally within 28 days. These 28 days commence the day after your order has been shipped. Please see Return Instructions for details on the returns process. They have not been damaged, washed, altered or excessively worn and must include the original packaging, labelling and Returns Form located at the bottom of the Packing List (enclosed with the delivered goods). Please note that we are unable to accept returns for customised products. We'll do everything we can to take care of your return quickly. It may take up to two billing cycles for the credit to appear on your credit card statement. Returns with complete documentation receive priority. Please note that if the Arvato returns process is not followed, Arvato is not responsible for returns lost in transit to us. Returns Policy Customised Products All sales are final for customised products and you may not return customised goods. Please also note that you do not have a statutory cancellation right for customised products. If you purchased a customised product online and it is damaged during shipping, please contact our Customer Service Team at 888 553 9216 within 10 days of receiving your purchase. If you purchased a customised product at a retail location and receive a damaged or defective item, please contact the specific store where the purchase was made. For a list of US stores, please refer to the Store Locator section of our website or call us at 888 553 9216. Please note that calls to 888 553 9216 that are not made from a US landline may be subject to a charge.